14 Temmuz 2012 Cumartesi

Güvenle Lida Kullanın


Alıvermem bir daha çikolatayı, şunu bunu. Hatta belki alışverişi benim yapmamam daha iyi olur, raflarda görünce gözüm dönebilir. O reddetmenin başarılamadığı yemek davetlerine gitmeden önce telefon edip, mönüler verilmeye çalışılabilir.Yosun zayıflama hapı sizi bu gibi ötelenemez irade kırıcılardan uzak tutacak!
Biliyorsun tatlım, bugünlerde yediklerime dikkat etmem lazım, fazla bir ey yapmana gerek yok. Bir salata, bir de ızgara yeter de artar. Şey, yağı az koymayı unutmazsın değil mi? Bu gibi düşüncelere de Lida kullanırken girmenize hiç gerek kalmayacak.
Evde, aileyle yenilen yemekler de sorun olmaya başladığında. Burada da önlemler lida kapsülünden gelecektir.
Çocuklarla birlikte oturunca masaya, ipin ucu kaçıyor. Onlara hazırladığım yemeklerden yiyorum, tabaklarında kalanları bitiriyorum, dikkatim dağılıyor fark etmeden çok yiyorum… benim için çok tehlikeli… ben önceden yerim, onlara da ayrı sofra hazırlarım.
Ailede kısıtlamak beslenme sürecine giren tek bir kişi bile olsa, bunun eve yansımaması, bir çatı altında paylaşılan hayatı etkilememesi mümkün değildir.
Ya da, masaya birlikte oturulacak ama çeşitli bahanelerle sofrada en az süre geçirmenin yolları geliştirilecektir. Senin yemeğin soğudu galiba, dur ısıtıp getireyim. Ben bakarım telefona. Ben mutfakta meyveleri hazırlayıp getireyim. Bir bakarsınız, sofraya birlikte oturduğunuz kişi, beş dakika bile yerinde oturmamış, bir o, bir bu derken, gitmiş, gelmiş… yemeği “en az hasarla” atlatmaya çalışmıştır. Bu ve bunun gibi polemiklere de Lida yanında yer yoktur.
Az yemeye çalıştığını, bunun için de önlemler almak zorunda kaldığını diğerlerine itiraf etmek herkes için kolay değildir.
Kimileri otoriter tavırlarla, kendi” diyetetik yemek ve düzenlerini diğerlerine dayatırken, birçokları için “boğazını tutmayı” başaramadığını, kendine hâkim olabilmek için önlemler geliştirmek zorunda kaldığını beyan edebilmek, katlanılabilir bir yük değildir. Bu dertler ve tasalar zayıflama amacındaysanız veya kilo vermeye baş koyduysanız Lida ile sizi zorlamayacak ve siz zayıflarken Lida’ ya dua edeceksiniz.
Kendi kendine “zaten anlatmaya kalksam da anlamazla?’ derken, aslında yoğun bir utanç duygusu yaşanmaktadır. “Nasıl olur da, herkesin becerdiğini ben yapamıyorum, anlayamıyorum kendimi” düşünceleri utanan kişiyi saklanmaya, diğerlerinden uzaklaşmaya, yemeklerini ayrı, hatta gizli yemeye itmektedir. Bu gibi şikayetler Lida kullanan her kişi için şu ana kadar tarihe karışmıştır.

0 yorum:

Yorum Gönder